Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj

Przywitaj się!
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lis 2010, 19:50 
Moderator

Zapraszamy nowych użytkowników do przywitania się z resztą forum w tym temacie. Myślę, że nikt się też nie obrazi jak poza przywitaniem każdy doda też parę słów o sobie :)

Zatknęli na gruzach wśród chmur.

Re: Przywitaj się!
PostNapisane: 29 lis 2010, 19:04 

Ja jestem "starym" użytkownikiem, ale dam dobry przykład i się przywitam.

Witam :)

Obecnie jestem studentem 3 roku Politechniki Świętokrzyskiej na kierunku Budownictwo.
Jestem z Kielc.
Na forum jestem, bo lubię dyskusje, informacje i wszystko co związane jest z Polską, a dowiedzieć się można sporo.
Dodatkowo forum jest częścią sklepu gdzie można nabyć ciekawe elementy patriotyczne, a co ważniejsze można samemu dawać pomysły i je realizować! ;) (mała reklama).
Co do zainteresowań to trzeba poczytać odpowiednie działy. W miarę przeglądania postów użytkowników, trochę się ich poznaje więc DO DZIEŁA!

PostNapisane: 09 gru 2010, 23:18 

Witam

Dzisiaj się zarejestrowałem ale mam zamiar często tutaj zaglądać.
Jestem ze Stoku w Kielcach.

Na forum jestem bo szukam ludzi o podobnych poglądach do moich, a nie lubię lewactwa.

Na razie tyle.

PostNapisane: 11 gru 2010, 21:29 

Witamy serdecznie :D

PostNapisane: 01 sty 2011, 12:38 

Witam.

Jestem z Rzeszowa, zarejestrowałem się, bo jestem przywiązany do swojej Ojczyzny, ale też na pewno moje poglądy będą odbiegać od reszty forumowiczów, gdyż mam zdecydowanie lewicowe przekonania :) Uważam, że patriotyzm nie wyklucza, a wręcz wymaga krytycznego spojrzenia na historię i teraźniejszość własnego kraju - nie kłóci się także z internacjonalizmem, którego IMO nie powinno się utożsamiać z kosmopolityzmem.

PostNapisane: 01 sty 2011, 14:28 

Lewicowe przekonania - dosyć ogólnie. Napisz czy skrajna lewica itp. Niestety obawiam się, że tak.

Żeby nie rozmywać.